Технології створення брелоків

ШТАМПУВАННЯ

Технологія виробництва така: спочатку майбутній брелок, його ескіз, в тривимірному зображенні будується в спеціальній програмі, після чого ця програма запускається на спеціальний верстат, який вирізає модель в металі або воску. Готову модель брелока при необхідності допрацьовує в ручну гравер, після чого з моделі в спеціальній сталі продавлюється за допомогою спеціального устаткування точний відбиток, це і є матриця. Матриця загартовується і після чого встановлюється на багатотонний прес, який продавлює в металі готові брелоки.

Як видно, що ця технологія витратна за вартістю при невеликих накладах, а ось при накладах від 1000-2000 стає економічно вигідною для замовника. На виході виходять об'ємні вироби в металі. Штамповані брелоки за допомогою технології штампування, можна робити двосторонніми, тоді виготовляється зворотна матриця. Вироби, зроблені штампом, необхідно після штампування обсікати або обрізувати по краю, тому для штампування потрібний ще і обсічний штамп. Штампування дуже вигідне при великих накладах.

ХІМІЧНЕ ТРАВЛЕНЯ АБО ФОТОГРАВІРУВАННЯ

Швидка, для виробництва технологія виготовлення, вигідна при будь-яких накладах. Але ці вироби можуть бути тільки плоскими, а саме, на абсолютно плоскій поверхні в металі, передається контури ескізу, виходить як би гравіювання в металі, тільки хімічне, але заздалегідь листи металу пропускаються через фотоелемент. Щоб передати зображення в металі, яке потім забарвлюється або тонується, потрібні лінії або борти між емалями. Кожен колір на брелоку, відокремлений бортом. Борти і лінії можуть досягати мінімальної товщини в 0,15мм.

ЮВЕЛІРНЕ ЛИТВО

Цей метод робить вірогідним випуск виробів високої складності з чудовим опрацюванням найдрібніших елементів, оскільки ця методика використовується у виробництві ювелірних прикрас. Вироби можуть виготовлятися повністю в об'ємі по колу. Якщо при штампуванні об'ємний верх і низ, а краї обсікаються, то при ювелірному литві, виріб повністю передає об'єм в усіх вимірах. Технологія ювелірного литва - це копіткий, довготривалий і досить дорогий процес, тому високі наклади робляться довго.

Для того, щоб зробити литий брелок, спочатку спеціальний верстат вирізує або нарощує модель, яку надалі допрацьовує і полірує гравер. З моделі робиться спеціальна форма, з якою потім, відливаються воскові моделі на увесь наклад брелоків. Воскові моделі заливаються спеціальним матеріалом, який приймає форму моделей, виходить як би одноразова форма. З форми витоплюється віск, після чого, заздалегідь розжарений метал подається в цю форму і після застигання форма розбивається. Далі брелоки піддаються ручному і автоматичному доопрацюванню. Як видно, що процес ювелірного литва, досить таки трудомісткий і тривалий.

ПОКРИТТЯ ПОЛІМЕРНОЮ СМОЛОЮ

За допомогою цієї технології, можливо, виготовляти виробів будь-якими накладами, як зовсім маленькими, так і мільйонними, і при цьому в стислі терміни. Завдяки своїм специфічним характеристикам, смола після застигання утворює так звану лінзу, яка візуально збільшує зображення в об'ємі, і при цьому кольори стають ще соковитішими і яскравішими.

Заливка полімерною смолою ділиться на два види:

1. На готовий брелок, вже забарвлений, наноситься полімерна лінза.

2. ЕКОНОМІЧНИЙ - друк на самоклеючій плівці Oracal. Oracal, вирізаний за формою брелока, з роздрукованою картинкою або ескізом, заливається полімерною лінзою, після застигання протягом доби, готова шильда, клеїться на металеву основу брелока, додається фурнітура і брелок готовий.

На брелоках бажане використання полімерної лінзи, оскільки вона захищає виріб від ушкоджень, це важливо, оскільки брелоки постійно піддаються механічним діям.

Об'ємна наклейка має наступні технічні характеристики:
- стійкість до температур від -40С до 80С;
- стійкість до хімічних і механічних дій;
- після невеликих механічних ушкоджень може відновлюватися;
- захищає поліграфію від вигорання.